مرک

راهنمای یافتن کد مواد شیمیایی مرک

 مرک Merck

 شرکت مرک ( Merck KGaA ) از نوع شرکت سهامی عام شرکت مختلط بنا نهاده شده است .

بنیانگذار کمپانی مرک Friedrich Jacob Merck می باشد.

شرکت مرک یک شرکت تولیدکنندهٔ مواد شیمیایی و دارویی، علوم زیستی، داروسازی، بیوتکنولوژی، لوازم بهداشتی- آرایشی، پلاستیک ها و … در کشور آلمان است .

سایت شرکت MERCK مرک که معمولا با نام گروه مرک(Merck Group) شناخته می شود، با لینک http://www.merckmillipore.com/INTL/en  مشخص می شود.

 

طریقه پیدا کردن کد محصولات مرک

کد محصولات مرک (Product No) عبارت است از یک عدد 6 رقمی که بیانگر خلوص ، گرید و مشخصات کالا میباشد و کد سفارش ماده شیمیائی (Order No ) از کمپانی مرک عبارت است از یک عدد 10 رقمی که 6 رقم اول همان کد ماده شیمیائی (Product No) میباشد و 4 رقم آخر بیانگر وزن کالا میباشد.

مرک بسیاری از افراد به اشتباه از Cas No به جای کد ماده شیمیایی استفاده می کنند در حالی که Cas No یا register No شماره ثبت ماده شیمیایی است و توجیهی برای تولید ندارد, در نتیجه بسیاری از مواد شیمیایی که در آزمایشگاه ها سنتز می شوند دارای Cas No هستند ولی به دلیل عدم تولید Product No یا Order No ندارند.

ورود به سایت مرک

به آدرس  http://www.merckmillipore.co.uk/chemicals   بروید و در نوار جستجوی بالای صفحه نام کالا یا فرمول خود را وارد نمائید

  از این طریق می توانید از صحت و سقم مواد شیمیایی مطلع شوید که در صورت صحت ماده مورد نظر ، نام ماده به همراه سایر مشخصات و همچنین فایل PDF آن که در برگیرنده آنالیز کامل می باشد ظاهر می شود و در صورت تقلبی بودن کالا ، سیستم اعلام میکند چنین کدی ثبت نشده است .

ظاهرا آدرس اصلی سایت مرک http://www.merck.com/index.html برای کاربران و اعضای مرک می باشد و مشخصات مواد در سایت اعلام شده به آدرس http://www.merckmillipore.com/ که قابلیت تنظیم به زبانها و کشورهای مختلف را دارد . قابل جستجو می باشد .

مرک

 در حال حاضر دفتر اصلی شرکت دارویی مرک در شهر دارمشتات قرار دارد همچنین این شرکت تحت نام EMD Chemicals در آمریکای شمالی نیز فعالیت می‌کند.

شرت مرک آلمان در سال ۲۰۱۵ شرکت سیگما-آلدریچ را بصورت کامل خریداری کرد.

 

شرکت مینا تجهیز آریا در زمينه واردات و پخش انواع مواد شيميايي آزمايشگاهي و صنعتي و تجهيزات آزمايشگاهي و نمایندگی مرک آلمان به عنوان شركتي معتبر و قابل اعتماد فعاليت مي كند.

شرکت مینا تجهیز با ارائه بيش از 2000 نوع از محصولات مواد شیمیایی مرک آماده است تا در قالب پشتيباني فني و فروش محصولات مذكور درخدمت شما مشتريان محترم (ا همكاران، دانشگاهيان، مراكز تحقيقاتي، آموزشي، پژوهشي، كارگاه ها، كارخانه ها و كليه ‏صنايع وابسته) باشد.

 

لیست محصولات مرک

درباره ما

شركت مينا تجهيز آريا با سالها تجربه و با استفاده ‏از تخصص،تعهد، تجربه و دانش هاي نوين اقدام به تهيه، توزيع مواد شیمیایی ( آزمایشگاهی ، صنعتی ) و تجهيز لوازم آزمايشگاهي، شيشه آلات و كليه ملزومات آزمايشگاهي از شركت هاي داخل و ‏خارج كشور نموده است.‏

برای پرسش و پاسخ و دریافت قیمت و موجودی با کلیک روی لینک زیر به تلگرام شرکت پیام دهید

 آدرس : تهران - میدان توحید- خیابان امیر لو(نبش کوچه خودرو) - پلاک 42- طبقه دوم - واحد

ایمیل : minatajhiz_aria@yahoo.com

شماره ها تماس : 02166901187 - 02166900058

شماره های همراه :09362048289 - 09927282910

شماره های واتس آپ ، ایتا ، تلگرام و روبیکا : 09927282910 - 09362048289