شرکت دارویی مرک

شرکت دارویی مرک | مرک

شرکت مرک آلمان

کمپانی مرک آلمان به آلمانی Merck KGaA از نوع شرکت سهامی عام شرکت مختلط بنا نهاده شده از سال ۱۶۶۸ ، شرکت داروسازی مرک یک شرکت تولیدکنندهٔ مواد شیمیایی و دارویی در کشور آلمان است.

در جواب اینکه مرک چیست ؟ باید گفت ، مرک یکی از قدیمی ترین شرکتهای شیمیایی و دارویی با فروش سالیانه حدود ۳۵٫۴ میلیارد دلار در جهان می باشد.

بنیانگذاران شرکت مرک Friedrich Jacob Merck می باشد.

دفتر اصلی شرکت merck در شهر دارمشتات قرار دارد همچنین این شرکت تحت نام EMD Chemicals در آمریکای شمالی نیز فعالیت می‌کند.

این شرکت در سال ۲۰۱۵ شرکت سیگما-آلدریچ را بصورت کامل خریداری کرد.

 

محصولات دارویی مرک

امروزه شرکت مرک یک شرکت جهانی در زمینه شیمیایی داروسازی و زیست شناسی با حدود ۷۰ هزار کارمند در ۶۶ کشور جهان می باشد از محصولات اصلی مرک کریستال مایع، علوم زیستی، داروی بدون نسخه، ریز ملکول‌ها و زیست‌دارو و محصولات دارویی مرک می باشد .

مواد شیمیایی تولید شده این شرکت در گرید های مختلف دارویی , خلوص بالا برای کروماتوگرافی و آنالیز انواع محیط های کشت با استانداردهای روز آمریکا و اروپا می باشد.

مواد شیمیایی مرک در شرکت های مختلف تولید کننده مواد شیمیایی به عنوان رفرنس  مرجع و استاندارد  کاربرد دارد.

در سالهای اخیر مرک با خرید شرکت های سیگما آلدریچ و میلی پور فعالیت خود را بیش از پیش گسترش داده است.

شرکت سیگما با تولید آدنوزین تری فسفات ATP و شرکت آلدریچ با تولید 1متیل،3نیترو،1نیتروگائیدین فعالیت خودشان را شروع به کار کردند که این شرکت هم  هم نهایت در سال های اخیر با شرکت مرک ادغام شد .

پشرکت میلی پور نیز در سال 1954 با تولید انواع فیلترها و ممبران ها شروع به کار کرده است و از شرکت های پیشرو در این صنعت بوده این شرکت در سال 2010 به شرکت مرک پیوست.

واردات و فروش مواد شیمیایی مرک MERCK

شرکت مینا تجهیز آریا در زمینه واردات مرک در زمينه واردات و پخش مواد شيميايي آزمايشگاهي و صنعتي و تجهيزات آزمايشگاهي به عنوان شركتي معتبر و قابل اعتماد فعاليت مي كند ،

شرکت مینا تجهیز آریا با ارائه بيش از 2000 نوع از محصولات شركت مرك آلمان آماده است تا در قالب پشتيباني فني و فروش محصولات مذكور درخدمت شما مشتريان محترم (همكاران، دانشگاهيان، مراكز تحقيقاتي، آموزشي، پژوهشي، كارگاه ها، كارخانه ها و كليه صنايع وابسته) باشد.

 

راههای ارتباطی شرکت مینا تجهیز آریا

شما مشتریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست خود را مبنی بر استعلام قیمت محصولات دارویی مرک ، مواد شیمیایی مرک ، مواد شیمیایی سیگما آلدریچ و دیگر محصولات شرکت،از طریق چت انلاین یا پر کردن فرم مشاوره و یا از طریق راههای ارتباطی شرکت با ما در ارتباط بوده تا کمتر از 24 ساعت پیش فاکتور خود را دریافت کنید.

 

درباره ما

شركت مينا تجهيز آريا با سالها تجربه و با استفاده ‏از تخصص،تعهد، تجربه و دانش هاي نوين اقدام به تهيه، توزيع مواد شیمیایی ( آزمایشگاهی ، صنعتی ) و تجهيز لوازم آزمايشگاهي، شيشه آلات و كليه ملزومات آزمايشگاهي از شركت هاي داخل و ‏خارج كشور نموده است.‏

برای پرسش و پاسخ و دریافت قیمت و موجودی با کلیک روی لینک زیر به تلگرام شرکت پیام دهید

 آدرس : تهران - میدان توحید- خیابان امیر لو(نبش کوچه خودرو) - پلاک 42- طبقه دوم - واحد

ایمیل : minatajhiz_aria@yahoo.com

شماره ها تماس : 02166901187 - 02166900058

شماره های همراه :09362048289 - 09927282910

شماره های واتس آپ ، ایتا ، تلگرام و روبیکا : 09927282910 - 09362048289